Zamówiony towar dostarczany jest w terminach określonych na stronach Sklepu (na terenie Polski) za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, możliwy jest także odbiór osobisty pod adresami wskazanymi na stronie Sklepu. Przed potwierdzeniem odbioru towaru (od kuriera, na Poczcie), Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie nosi znamion uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy nie odbierać przesyłki oraz w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i pilnie skontaktować się ze Sprzedającym.
Paczki staramy się przygotować maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. W okresie świątecznym i/lub wzmożonych zamówień, czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Prosimy o wyrozumiałość. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa przesyłki dotarły jak najszybciej.
Wyboru opcji dostawy oraz płatności mogą dokonać Państwo w dalszych krokach procesu zamawiania, po potwierdzeniu zamówienia.
Zachęcamy do skorzystania z wyboru opcji "Odbiór osobisty"
ul. Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa
czynne: pon.-sb. 10:00-20:00, ndz. handlowa 10.00-19.00
telefon: +48 733 807 301
erbolario.fabryka@anewtherapy.pl
Zmiana statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w sklepie" oznacza, że produkty zostały już przygotowane. Przy odbiorze, prosimy o podanie numeru zamówienia. Płatności za zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie można wykonać gotówką lub kartą. Produkty będą zarezerwowane na 7 dni od momentu zmiany statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w sklepie". Jeżeli w tym czasie nie odbiorą Państwo zamówienia, zostanie ono anulowane. W przypadku nagłych zdarzeń losowych, prosimy o poinformowanie pracowników sklepu o chęci przedłużenia rezerwacji produktów.
A New Therapy Sp. z o.o.,
ul. Szeligowska 4, 05-850 Szeligi
czynne: pon.-pt. 08.00-16.00
telefon: 22 721 15 11
Zmiana statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w magazynie", oznacza, że produkty zostały już przygotowane. Przy odbiorze, prosimy o podanie numeru zamówienia. Płatność za zamówienie z odbiorem osobistym w magazynie można wykonać tylko gotówką. Produkty będą zarezerwowane na okres 7 dni od momentu zmiany statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w magazynie". Jeżeli w tym czasie nie odbiorą Państwo zamówienia, zostanie ono anulowane.
ul. Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk
Czynne pon. - ndz (handlowa) 09:00-21:00
telefon: +48 666 075 964
erbolario.forum@anewtherapy.pl
Zmiana statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w sklepie" oznacza, że produkty zostały już przygotowane. Przy odbiorze, prosimy o podanie numeru zamówienia. Płatności za zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie można wykonać gotówką lub kartą. Produkty będą zarezerwowane na 7 dni od momentu zmiany statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru w sklepie". Jeżeli w tym czasie nie odbiorą Państwo zamówienia, zostanie ono anulowane. W przypadku nagłych zdarzeń losowych, prosimy o poinformowanie pracowników sklepu o chęci przedłużenia rezerwacji produktów.